Η Plastimak καταφέρνει να προσθέσει 2 νέα πανελλήνια βραβεία στη συλλογή της, μέσω των φιλικών προς το περιβάλλον προϊόντων EcoMak

Τα ετήσια βραβεία Packaging Awards 2020 είναι ένας από τους πιο αναγνωρισμένους εθνικούς διαγωνισμούς για βιομηχανικά προϊόντα. Κάθε χρόνο βραβεύονται επιχειρήσεις για την καινοτομία τους στο σχεδιασμό συσκευασίας, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την τεχνολογία που αξιοποιήθηκε και τις διαδικασίες, που προσδίδουν αξία σε ολόκληρη την αλυσίδα της συσκευασίας ενός προϊόντος. Κατά την τελετή απονομής των βραβείων που πραγματοποιήθηκε στην Αθήνα, στις 22 Σεπτεμβρίου, είχαμε την τιμή να παραλάβουμε 2 βραβεία!  
 
Οι δύο βραβεύσεις αφορούσαν τον Σχεδιασμό Βιώσιμων Συσκευασιών και συγκεκριμένα τη νέα μας σειράς EcoMak, που αποτελείται από προϊόντα ειδικά σχεδιασμένα για την ελαχιστοποίηση της επιβάρυνσης στο περιβάλλον:
 

EcoMak: Ανακυκλώσιμη δομή για απαιτητικές εφαρμογές - δημιουργία συσκευασίας για λογαριασμό της εταιρίας Pelopac (GR)

Μέσω συνεχούς έρευνας κι ανάπτυξης, καταφέραμε να δημιουργήσουμε μία νέα συσκευασία η οποία ανταποκρίνεται στο πλέον παραδοσιακό Ελληνικό προϊόν, την ελιά, κι εγγυάται πως θα συνεχίσει να αποτελεί πρεσβευτή των Ελληνικών αξιών και γεύσεων παρά τις αλλαγές στον κλάδο των τροφίμων, και δη, στη συσκευασία αυτών.

Η ελιά, λόγω τόσο της σύστασής της, όσο και της τροποποιημένης ατμόσφαιρας με την οποία συσκευάζεται, αποτελεί μία από τις δυσκολότερες εφαρμογές της εύκαμπτης συσκευασίας. Παρόλ΄αυτά, όντας πρωτοπόροι στην αντικατάσταση της -παραδοσιακά- γυάλινης συσκευασίας σε εύκαμπτη για την απαιτητική εφαρμογή της ελιάς, πρωτοστατήσαμε ακόμη μία φορά, μετατρέποντας τη δομή που παλιότερα εδραιώσαμε και σήμερα εξυπηρετεί το μεγαλύτερο μέρος της εξαγωγικής Ελληνικής δραστηριότητας, σε πλήρως ανακυκλώσιμη.

Στην προσπάθειά μας αυτή, καταλυτικό ρόλο έπαιξε η εταιρία Pelopac, για την οποία και προορίζεται η νέα αυτή συσκευασία.

 

Ανακυκλώσιμη, ελκυστική, ασφαλής, λειτουργική: η συσκευασία του μέλλοντος, σήμερα - δημιουργία συσκευασίας για λογαριασμό της εταιρίας Herbal Infusions (UK)

Το motto του brand Nutrilicious «Doing good through food» («Κάνοντας καλό μέσω του φαγητού») αποτελεί τόσο τη φιλοσοφία που διέπει το σχεδιασμό του προϊόντος όσο και την υπόσχεση αυτού στον καταναλωτή: το προϊόν αποτελεί μία υγιεινή εναλλακτική λύση snack, καθώς είναι οργανικό, περιέχει 80% λιγότερη ζάχαρη από αντίστοιχα προϊόντα και υψηλά ποσοστά φυτικής πρωτεΐνης, ενώ ταυτόχρονα μέρη των εσόδων από τις πωλήσεις του στηρίζουν το Big Hug Foundation (οργανισμός που βοηθά παιδιά που ανήκουν σε μειονεκτική οικονομική θέση να έχουν πρόσβαση σε τρόφιμα, υγειονομική περίθαλψη, κι εκπαίδευση).

Αυτήν ακριβώς την υπόσχεση κληθήκαμε να επικοινωνήσουμε στον καταναλωτή αλλά και να προστατέψουμε. Ο στόχος μας αυτός ευθυγραμμίστηκε πλήρως με την Κυκλική Οικονομία! Δημιουργήσαμε έτσι μία ανακυκλώσιμη συσκευασία, η οποία όμως διατηρεί την υψηλή αισθητική αξία της και συνδυάζεται με αψεγάδιαστη ποιότητα.