Θέμα της ομιλίας ήταν "Η ποιότητα και η καινοτομία του σχεδιασμού της συσκευασίας ως εργαλεία marketing"

Ένα διήμερο δράσης αφιερωμένο αποκλειστικά στη συσκευασία, την ετικέτα, την προβολή και προώθηση προϊόντων, πλαισιωμένο από ένα συναρπαστικό πρόγραμμα επιδείξεων, το οποίο χαρακτηρίστηκε από συζητήσεις, εργαστήρια και διαλέξεις, προσφορά στους συμμετέχοντες και επισκέπτες, οι οποίοι είχαν την ευκαιρία να βιώσουν τις νέες τάσεις, τις καινοτομίες, τις εφαρμογές του μέλλοντος και τις τελευταίες εξελίξεις στην αγορά συσκευασίας, ετικέτας, της εύκαμπτης συσκευασίας και τις εφαρμογές χαρτονιού, έλαβε χώρα στις 11 και 12 Μαΐου στη Θεσσαλονίκη. 
 
Η Plastimak, με την ιδιότητα τόσο του χορηγού του Pack & Label Days αλλά και με αυτή του καταξιωμένου προμηθευτή εύκαμπτων υλικών συσκευασίας, συνεισέφερε και συμμετείχε στο συνέδριο.
 
Η καινοτομία δεν περιορίζεται μόνο σε νέες δημιουργίες αλλά επιτυγχάνεται και με τη χρήση προ-υπάρχοντων τεχνολογιών με νέους τρόπους. Συγκεκριμένα, όπως ανέλυσε ο Υπεύθυνος Πωλήσεων Εσωτερικού κος Γιάννης Μήντσιος, υπό μορφή case study, νέες ή και προ-υπάρχουσες εφαρμογές μπορούν να οδηγήσουν σε καινοτομίες στη συσκευασία με ταυτόχρονη μείωση του κόστους, διαφοροποίηση και αναγνωρισιμότητα του προϊόντος. Το παράδειγμα αποτέλεσε η συσκευασία Doypack, που πλέον μπορεί να αντικαταστήσει τα γυάλινα βαζάκια τα οποία χρησιμοποιούνται παραδοσιακά από πλήθος παραγωγών.